Sunday, January 17, 2010

un break my heart zie cover version

salam...inilah..hsailnyer..bila aku sanggap...bosan...serabut..puas...dan malas...
aku nyanyikan lagu2 ni..walaupun sumbang mambang.hanya untuk hiburkan hati yang sunyi.....huhuhuh



inilah video yg diambik oleh kemal........dan ni lak lagu yang aku reka n gubah...lagu duet "kasih sayang kamu".....nanti aku uploadkn video die....nk upload mp3 format..xde lak...

Pernahkah kau fikirkan
Diantara kita sudah satu suratan
Bertemu bercinta dan bermesra
Ikatan ini janji olehNya…

Kau hadir membalut luka…
Kau siarkan aku dengan penuh sempurna
Disini aku ingin nyatakan
Bagiku…kaulah segalanya…ooo…

Kasihku berjanji setia hingga..
Akhir hayat ini..setia hanya padamu..
Kasih ku tak sanggup kehilanganmu..
Kerna bagiku..kau ilhamku….hoooooo…

Kau puteri hatiku..
Kau lambang kasih suciku…
Ku tak sanggup melihat airmata dipipimu..
Kerna itu ku setia mengasihimu..

Sayang…..ku tahu hanya kau yang Satu
Bidadari peneman malam dan jaga ku…
Sayang…..ku berjanji..hanya dirimu..
Yang kan ada di hatiku..
Kasih….sayang…
Kasih….Sayang….
Kasih….sayang….kamu…..
Sayang…kasih…
Sayang…kasih….
Sayang…kasih….kamu…

Mari berjanji duhai kasihku..
Mari bersatu duhai sayangku…
Kerna itulah..ikatan ini terus bersemadi

Kasih..sayang…kamu……
Sayang…kasih…..kamu…..

No comments: