Thursday, June 2, 2011

aku dan lagu

aku dan kamu......gabungan kita...

ku tahu ku takkan selalu ada untukmu..
di saat engkau merindukan diriku..
ku tahu ku takkan bisa
memberikanmu waktu yang panjang dalam hidupku

yakinlah bahawa engkau adalah cintaku
yang ku cari selama ini..
dalam hidupku..
dan hanya padamu ku berikan sisa cintaku..
yang panjang dalam hidupku...

sumpah...
tak adalagi ksempatan untuku bisa bersamamu
kini..ku tahu bagaimana cara ku untuk..dapat terus denganmu...

bawalah pergi cintaku..
ajak ke mana kau mahu
jadikan temanmu....
temanmu paling kau cinta..
disiniku pun begitu
terus cintaimu dihidupku
didalam hidupku..sampai waktu yang akan pertemukan kita nanti....

cinta adalah misteri...dalam hidupku
yang takpernah..ku tahu..akhirnya..
namun..tak seperti..cintaku pada dirimu..
yang harus tergenapi dalam kisah hidupku

ku ingin selamanya..
mencintai dirimu..
sampai saatku akan
menutup mata dan hidupku..

ku ingin selamanya...
ada disampingmu...
menyayangi dirimu...sampai waktu kan memanggilku...

ku berharap..abadi dalam hidupku..
mencintamu..bahagia..untukku..
kerna kasihku..hanya untuk dirimu...
selamanya..kan tetap milikmu....

kau tahukah apa yang kau lakukan itu
tahukah kau seksa diriku...
bertahunku nantikan jawapan dirimu..
bertahun-tahunku menunggu

kau sangka aku akan menyerah
kau sangka aku akan pasrah
dirimu tak pedulikan aku
walau cinta hanya untukmu
walau kasih hanya untukmu..
walau sayang hanya untukmu..
untukmu...untukmu..untukmu...

kau mimpi-mimpiku..cintai aku..hanya padamu
hanya kau belahan jiwa..cinta membara tiada tara...

hati-hati dengan hatiku....
kerna hatiku mudah layu
jangan kau bermain-main
kerna aku tak main-main..

setelah aku bersungguh-sungguh
cintaku ini...cinta mati..
mati-mati nya aku..pertahankan cintaku...

aku..takkan rela..
bila kau tinggalkan
aku telah terluah
apa gunanya...untuk ku nyatakan...kamu lagi...

aku mentari...tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi...tapi tak memberi warna di hidupmu..
aku sang bulan...tak menerangi malammu....
..................................

aku dan lagu......
aku dan kamu....

~.~)v



No comments: