Wednesday, June 13, 2012

terima kasih



Saya nak ucapkan TERIMA KASIH....

terutama kepada followers saya..yang sudi follow blog saya yang seADOnyer ini...

terima kasih kerana sudi meluangkan masa berkunjung..membaca blog ini...

segala yang tercatat..tercatit..dalam blog ini...banyak "kisahnya"...hehehe...

apa jua yang tertulis....disinilah tempatnya...

ada masa ianya akan sunyi....bukan tiada cerita...bukan tiada kisah....

cuma kengkangan masa membataskan....alasan?...ya..memang alasan..

saya sangat berharap....

saya akan boleh terus menulis..mencatitkan apa yang ada dalam jiwa saya......

bukan untuk apa....untuk kepuasan hati.....

terima kasih kerana sudi berkongsi kisah ini...

blog ini...saya sendiri..insyaAllah..akan sentiasa dekat di hati...

terima kasih.....


No comments: