Monday, August 22, 2011

tinggalkan kenangan itu!

bila Allah berikan peluang untuk kita rasai segala rasa yang ada...rasa nak menitis airmata ni tanpa reason..x semena-mena perasaan tersentuh..sebab mungkin kerana..rasa diri jauh dan menjauh...

atau kerana lagu yang berkumandang ni mengundang lara...~"telahku terima..suratmu nan lalu...penuh sanjung kata merayu..syair dan pantun tersusun indah sayang..bagaikan madah fatwa pujangga...kan ku simpan suratmu nan itu..bak pusaka yang amat bermutu..walau kita tak lagi bersua sayang...cukup sudah..tanda setiaku...tapi sayang...sayang sayang...seribu kali sayang...kemanakah..risalahku nak ku alamatkan...~

lah...email...Fb..twitter...?hehehehe...itu cinta zaman sekrang...zaman dunia di hujung jari..sentimen cinta dengan karangan n surat berbedak harum..dah xde ag..zaman surat jadi teman tido..hehehehehe

rindu zaman surat menyurat..zaman berkirim-kiriman surat..aduhai...rindu..rindu...

persoalannya..banyak benda yang mengganggu dan membuatkan aku terganggu..hehehehe..mungkin cinta dan rasa itu mati dan lahir dengan tiba2..hahahahaha

sewel~...hahahaha..!entah..
tapi kan....

aku manusia biasa yang punya rasa yang sama...hehehehe..di hujung usia..masih ada rasa cinta yang mengeletek jiwa...perasaan itu jadi lain...

cinta...."sah2 ko dah sewel.....tettttttt!"

mainan hati ni..kalo diikutkan boleh mati dan jadi benda lain..nak2 benda yang melibatkan perasaan dan perasaan..melibatkan bukan 1 hati tapi 2 hati..atau lebih n lebih...

boleh menyebabkan malu berabad atau bahagia berzaman....pilihan di tangan kita....nak biarkan rasa itu marak...maka maraklah..nak biarkan rasa itu mati,..maka die akan mati lah...!

so...mana satu pilihan aku....pilihan aku yang akan mengubah banyak benda2 disekeliling aku..!!

huh..susah....bosan untuk membuat pilihan..atau sebenarnya pilihan memang langsung xde!..

marak..padam..marak...padam...marak...padam...hohohoho!

sekiranya aku memilih untuk padam..maka akan padam lah ia..dan sebaliknya....

kenapa aku perlu padamkan........kenapa?

dia bukan pilihanku...bukan impianku...layakkah memasang angan2..sedang hakikat x seindah impian~...

marak
  1. dia buat aku rasa ingin bercinta
  2. dia menepati pilihan
  3. dia ada ciri2 yang aku cari selama ini
  4. dia sempurna di mataku...
  5. dia ada segalanya yang ku mahu...
  6. dia calon terbaik (setakat ini)
  7. dia memenuhi impianku....
  8. dia...dia....dia...
  9. hanya dia!
  10. dia!
heheheheheehe...

padam
  1. dia muda
  2. aku akan nampak tua
  3. dia muda
  4. aku akan nampak tua
  5. dia muda...
  6. aku akan nampak tua
  7. dia muda...!
  8. aku akan nampak tua
  9. muda!
  10. aku akan nampak tua!!!!!!!
so?

yang mana satu untuk dipilih...~


No comments: