Friday, August 7, 2009

pagi tadi...

salam....

pagi tadi, dalam pukul 5.30am ada tugas dan amanah yang perlu dilakukan...hahahaha..mengambil makcik aku kat putra... 2 minggu sekali dia akan turun ke kl dari ghanu kiter...dia ambik degree nursing kat uitm secara E-pjj..makcik aku dah 45 tahun!!woow..semangat juang nak belajar tinggi ya amat..cayalah!!

esok n ahad..as usual....dengan x mandi pagi(sebab selalu x sempat nak mandi...huhuhuhu),lepas gosok gigi...cuci muka...aku pun berangkatlah ngan adik aku(adik aku drive..i love to be co-pilot~~mama bosan)dr rumah kat semarak pukul 8am...dalam 15 min,sampai lah ke kampus jalan othman petaling jaya...ikut DUKE yang berharga RM2!!...

sebenarnya..makcik aku dah sampai pukul 5am...tapi disebabkan mata ni baru terlelap lewat 2 jam sebelumnya..dalam 2 lebih..nak2 dekat pkl 3...liat ya amat, matanya ni nak dicelikkan...dahlah aku tension....x semena2,spec aku patah...spec baru tu..baru 4 -5 bulan!!.....huhuhuhuhu....

aku ni..kalo x pakai spec..memang out!!!...x nampak apa2...


hahahahaha...aku yang rabun tahap gaban!!....tanpa spec..aku rasa pelik!

emmm...tapi nak buat camno....spec lama x jumpa lak letak kat mana...jap2 ag,dah sampai umah...baru cari...

dengan muka selenge n sememeh baru bangun tido..dah ambik makcik aku kat putra..kitaorg lepak, bismillah..pekena roti canai pukul 6.10am!!...


teh tarik king~kong...


roti canai yang panas n hangat....

dah siap mencekik....kitaorg pun balik....hahahaha...pas subuh..plannyer..membuta..cancel g uia..huhuhuhu..keje x siap ag....

No comments: