Friday, August 6, 2010

kau kasih...



salam...as usual i come out with something..which is me!...hehehehe..dah lama x merakam n mencipta my own songs/lyrics..hehehehe..kenapa sampai skang masih x tau main gitar..i cant compose my own songs...really hope for some miracle..someone will come and compose a songs only for me....guys out there...do u here me....???...im too shout!..

apapun..this is my new record...hahahahaha...for my album Rajlas (rajin dan malas)...love to fill in all the blank with something memorable and it's me...really love of it!

bukan mudah mencari jiwa yang hilang dan bukan mustahil untuk ianya terus hilang dan pergi.....

bukan mudah mencari pasti kalau diri masih utuh dengan sangsi...wahhh..kenapa makin hari makin kritis dan puitis..kenapa tidak pitih jer.....pakcik kayo!!...hahahahahaha

feel lonely and already missed someone....deym!!!..

orang seni perasaannya sangat halus..mudah tersentuh dan disentuh..yeker...?im not an artist..so..who am i...?

_______________________________(please find me some answer..fill in the blank)...

love and faith!

thanks uols..love always!..v(^_^)v

No comments: