Sunday, December 12, 2010

hurt...

gara2...x dapat layan karaoke lagu hurt...masa karok last times...aku melalak lagu hurt ni thru youtube..walaupun sumbang..pitching lari...aku layan kan jer....nyanyi sambil meniarap..hahahaha.....

aku hanya suka2....bukan nak jadi penyanyi pun....




lagu ni pun..tetiba jer aku layan...hahahahaha.....xde kene mengena pun dengan kisah silam atau apa2..aku kalau terjumpe jer lagu apa2...excited melayan..hehehehehe...

bosan sebenarnya...td ke jalan TAR..dah lama gak aku x pegi jalan TAR...malas..sebab ramai sangat orang....

kenapa ke jalan TAR?...survey2..barang.....temankan salah seorang member aku yang nak cari hantar bertunang..iaitu baju angkat nikah...dan confirm..JAKEL menjadi pilihan...nice price..nice choice...lega...!

sambil2 tu..cuci2 mata ngan kedai2 hantaran kawin.....wow...banyak idea untuk cupcakes....~.^)v...suka2....hehehehe...

nanti..boleh ah datang ngan angah......

k lah....dah pukul 10.15...dah ngantuk..nguap2 dah ni....jap ag..nak sambung edit thesis....pastu..nak tido...esok keje...~boring!!.....

tp x keje...xde duit...~so..kene kuatkan semangat....

kepada pengunjung blog ku ini..yang membaca entry ni n entry lain2..yang rajin melayan any video dalam blog ini...dan yang rajin post2 comments...thank you.....

saya bukan penulis....bukan penyanyi...bukan pereka lagu...

hanyalah saya.....

terima kasih atas kunjungan....semoga hanya yang terbaik dan membahagiakan dunia akhirat untuk kalian semua~amin...

LOVE AND FAITH~.......~.^)v...

No comments: