Tuesday, December 21, 2010

my Fb StaTuS 2010...


ini adalah salah asati daripada cerita status Fb aku bagi musim 2010..hehehehe..siapalah yang rajin sangat buat application ni on FB...hasilnya....hahahaha...banyak mana perkara yang aku post kan on my wall.....total pages: 74..giler kan...bila baca balik a few pages...ada yang mengelikan hati sendiri....dan x kurang yang mengarut...hehehehe...pendek kata...panjang x kata apa2...MACAM2 ADA....hehehehehe

mostly: mana2 entry aku berkenaan dengan perasaan aku masa tu..serabut?gembira?suka?duka...kecewa...semuanya ada..hasilnya..semua terbongkar di FB...malu....=.~...

jom cerita satu persatu apa yang aku riwayatkan dalam setiap penulisan status FB aku.....

page 1: latest...80% berkaitan dengan kisah thesis....master yang macam2 hal.....selebihnya...berkenaan dengan mood dan lagu..hehehehe...lagu apa yang aku dengar...sedang dengar...nyanyi dan sebagainya....hehehehehehe

bila check balik..kadang2 kata2 yang terluah...buatkan aku impress dengan diri sendiri..benarkah.....hahahahahaha....

~.~..next pages....soon k...

No comments: