Tuesday, May 29, 2012

sebab di sebalik.....

Mendapat panggilan telefon dan mendengar khabar yang x best...huhuhuhu...Head of Department, merangkap internal examiner master aku nak jumpa aku khamis ni......

banyak correction thesis aku....x boleh nak buat proofread..aduhai sedey sangat...

inikah perkara yang aku perlu selesaikan setelah aku resign!...mungkin....sebab selama ni..dalam tempoh selepas viva...xdelah...aku tau status thesis aku..aku viva january kot!..(ye ke..?)..

tahun bila lah master aku nak abis ni...kawan2 semua dah grad..dah ada scroll master..aku?

dah lah br plan nak sambung phd.....(sebab x keje....)...

dah tu...aduhai..dah berdebar2 dah segala urat kepala n kepala lutut!..

khamis ni...khamis ni...huhuhuhu.....risau sangat...

apa akan jadi..aku kene berusaha keras..kekuatan!!...

No comments: