Friday, November 30, 2012

kisah tak kan pisah....

hahahaha...first time buat entry berani mati..tapi itu apa yang terlintas dalam kotak fikiran. Menulis dan berkarya..mendefinasikan apa yang terlintas di hati dan akal fikiran. Nafsu beraja maka melatalah mengarutnya...

apapun..lelah si Amir..masih belum berpenghujung....entry ku ini macam-maca ceritanya...perlu dicantumkan menjadi satu kisah...tunggulah..mungkin di saat-saat ada kelapangan nanti, akan ku cantumkan semua naskah sekerat-kerat ini..menjadi satu buku!...doakanlah..

Amir..secara entrynya aku cuba mengambarkan seorang lelaki melayu berusia awal 30an yang penuh karisma dan gaya. punya kerjaya dan profil hidup yang punya standard...dan bla2...apa yang aku cuba coretkan ada dalam kotak fikiran..tetapi...masa aku menulis entry ni..tetiba laptop mati..then aku pun ralit2 buat benda lain...

sampai aku tertido dan terbangun balik...bila aku kembali nak menyambung penulisan yang terbantut..pukul 2.30 pagi..PAGI ok!!..aku terbangun then cam biasa cr toilet..sejuk kan....

tetiba rasa nak buat rakaman suara..hahaha....dah lama x rekod suara sendiri...hehehe..feeling2 artis...so aku pun cr lah karaoke version lagu eren takkan pisah..akhirnya jumpa....!!maka sesi rakaman studio di awal2 pagi bermula....layankan kepala!!..memekak pepagi buta...tp dalam suara yang terpaksa di kontrol-kontrol..hahahaha

hakikatnya..aku tau part korus jer lagu ni.....(aku plan nak buat video lagu ni...!jap ek..aku tgh replay ni..x save ag..dah save nanti aku movie maker kan die...audio maker jer kot!..hahahaha)

okey..ni die audio rakaman tadi..lebih kurang sejam aku ambik masa untuk masukkan lirik..(copy paste jer kat sini http://liriklagu4u.com/lirik-lagu-takkan-pisah-eren/ untuk instrumen lak aku ambik kat sini..http://www.youtube.com/watch?v=jNVlaDvploQ) maka inilah hasilnya....

(semangat giler..!!!)




sementara tunggu video di upload...sambil layan sekali dan berkali-kali rakaman lagu sendiri..jom kita sambung cerita...(apa yang terlintas...aduyai..perut meragam lak!)

kalau sedang berceloteh ni...aku terpaksa bergerak ke kamar kecil...korang sabar k..hehehe

kembali kepada apa yang aku nak coretkan..tetiba aku mahu ceritakan kisah satu kisah..kisah yang mungkin bagi orang yak tak kisah..dia takkan ambik kisah..tapi yang ambik kisah..memang kisah ini kisah yang perlu dikisahkan....(berapa banyak kisah dah...!)

eh..dah siap upload...jap aku nak test post dulu..........!!!

No comments: