Saturday, October 9, 2010

aku dan ungu..

mengerti akan hadirnya cinta terindah...banyak kata...yang tak mampu kuungkapkan..kepada dirimu....aku ingin engkau selalu..hadir dan temani aku...di setiap langkah yang meyakiniku..kau tercipta untukku..sepanjang hidupku...

wah2..aku menulis sambil melayan lagu tercipta untukku..siapakah....?

aku ingin engkau selalu..hadir dan temani aku..
di setiap langkah yang meyakiniku..
kau tercipta untukku...
mesti waktu akan mampu..
memanggil seluruh ragaku..
ku ingin kau tahu..ku selalu milikmu..
yang menyintaiku sepanjang hidupku..

wah..lagu ni sangat sweet untuk dinyanyikan kepada seseorang yang bergelar suami....wakakakakaka

andaiku tahu...kapan tiba ajalku..
ku akan memohon ..tuhan tolong panjangkan umurku
andaiku tahu..kapan tiba masaku...
ku akan memohon...tuhan jangan kau ambil nyawaku....

aku takut..akan semua dosa-dosaku..
aku takut..dosa yang terus membayangiku...

aduhai......bilakah dan bisakah....?aku masih jauh dengan dunia...

andaiku tahu..malaikat bukan menjemputku
izinkan aku..mengucap kata taubat padamu...

aku takut..akan semua dosa-dosaku...aku takut...dosa yang terus membayangiku..
ampuni aku...dari segala dosa-dosaku...
ampuni aku..menangisku bertuabat padamu

aku manusia yang takut neraka
namun aku juga..tak pantas di syurga...

terasa kerdil dan kecilnya diriku..dalam azab dan dosa yang ku lakukan sendiri...huhuhuhuhu.....


1 comment:

Unknown said...

Hmmm.. nice words....

Happy blogging